10/03/18

ANTENA PLUS

Korisnik sam usluge ANTENA PLUS Telekoma Srbije. Ovde cu opisati zbog cega ne treba se upustati u takav ugovor i isto svima savetujem da ne daju zalud novac za takvu uslugu.

Reklamni spot je izvanredno uradjen kao promocija za uslugu. I to je jedino sto valja u celoj toj prici. Sve je opisano sjajno i bajno i savrseno. Medjutim istina je mnogo drugacija i nema nikakve veze sa onim sto se predstavlja.

Krecem pocevsi od cele osnove sistema a to je uredjaj koji se nudi uz uslugu.
Sada cu preneti karakteristike uredjaja koje stoje na zvanicnoj stranici koja predstavlja uslugu i videce se jasno linkovi da ne bude lazi i prevare.




TEHNICKI DETALJI UREDJAJA

OVDE SE JASNO VIDI kakav su dali opis tehnickih karakteristika uredjaja. TU NISU OPISANE NIKAKVE tehnicke karakteristike uredjaja. Tu nema podataka ni ko je proizvodjac uredjaja kao ni podatka da li uredjaj podrzava HD signal niti bilo cega objasnjenog buducem korisniku sta dobija za svoj ulozeni novac. 

Iz navedenih slika i objasnjenja se moze zakljuciti da nude macku u dzaku zarad pridonbijanja koristi za sebe a na stetu korisnika. U daljem tekstu u nastavku detaljnije o uredjaju.


PRVO POVEZIVANJE I PUSTANJE U RAD SAMOG RISIVERA

Verujuci reklamnoj kampanji u kojo se kaze vrhunska slika i zvuk poverovao sam u to i ocekivao da je to istina i upustio se u ugovor. Kada sam uredjaj doneo i povezao prvo sto me je neprijatno iznenadilo je da se uredjaj na svakih par minuta rada iskljucivao. I ustanovio sam da treba azurirati softver. Obicno takve vrste uredjaja dolaze korisniku sa vec podesenim parametrima ukljuci i koristi, ovde nije tako. To nam govori o potpunoj neozbiljnosti operatera koji nudi uslugu. I onda se mora azurirati softver pri povezivanju da bi korektno i radilo. PRVI MINUS U STARTU.


SADA O KVALITETU SLIKE I ZVUKA PRI SAMOM STARTU KORISCENJA A I DALJE

Druga velika neprijatnost koja mi se desila je sledeca i najvaznija. Posle memorisanja kanala i pustanja u rad pravi sok je usledio. Slika losa, kvalitet zvuka los i plus mono zvuk a ne stereo.
Na ekranu pikselizacija i mutljavina i bas bas los kvalitet slike. Kad ono i ton uzasan.

Kao dobar poznavalac digitalnog signala kao i te vrste uredjaja momentalno sam pozvao korisnicki servis i izrazio totalno nezadovoljstvo svime sto sam dobio za ulozen novac. Oni su naravno sebe pravdali i okrivlajavali krajnjeg korisnika za neznanje i nekorektnost u povezivanju. I naravno nisu hteli uvaziti nikakvu reklamaciju.

NASTAVAK O UREDJAJU ILI TI DECIJOJ IGRACKI ZADNJE KLASE

UREDJAJ JE TOLIKO LOS DA NEMAM BAS NIJEDNU LEPU REC ZA NJEGA. Za tkve vrste usluga nude se visokokvalitetni uredjaji sa FUL HD tehnologijom koji su metalne konstrukcije i sa adekvatnim CA modulom i kvalitetnim normalnim CA modulom.

Evo primera kako bi trebalo da izgleda kvalitetan uredjaj metalnog kucista a ne kao ovaj plastican koji ovi nude.


Takav kvalitetan uredaj treba da sadrzi i pravi kvalitetni CA modul a evo primera
ZA OVAKVU USLUGU KOJU ONI NUDE MORA OVAKO DA SE UKAZE POVERENJE KORISNICIMA ZA NOVAC KOJI ZELE DA OTIMAJU.



A SADA SMESNA STRANA NJIHOVE PONUDE KOJA CE VAS NASMEJATI I DOVESTI U RAZMISLJANJE ZASTO NE UZIMATI OVU USLUGU

GOSPODA SU SE DOSETILA DA NAM UVALE OBICNO KINESKO DJUBRE KOJE U NABAVNOJ CENI VREDI 50 DINARA A NAMA UZIMAJU 1800 DINARA.

NUDE UREDJAJ NULA KVALITETA I NULA TEHNICKIH KARAKTERISTIKA KOJE NEMOGU NIKAKO DA ZADOVOLJE TEHNICKE KARAKTERISTIKE KVALITETA SLIKE I ZVUKA IAKO DATI KANALI EMITUJU POJEDINI HD, ALI OVO NE PODRZAVA HD I ODE SVE U VODU.

NUDE UREDJAJ NA KOME NEMA NAZIVA PROIZVODJACA I OD CISTE JE PLASTIKE DA MOZE DA IZAZOVE POZAR AKO SE PREGREJE. STO SE TICE MODULA U UREDJAJU ON KAO PRIKAZANI GORE MODUL NE POSTOJI. U UREDJAJU JE NA STAMPANU PLOCU ZALEMLJEN SAMO CITAC KARTICE POPUT CITACA SIM KARTICE U MOBILNOM TELEFONU.

IZ SVEGA OPISANOG JASNO JE ZAKLJUCITI DA JE UREDJAJ KINESKE PROIZVODNJE KUPLJEN I STANCOVAN NA VALIKO, SAMO I SAMO IZ RAZLOGA DA SE DOBRO ZARADI NA JOS JEDNOM PROIZVODU I USLUZI.

UREDJAJ JE TOLIKO LOSEG KVALITETA DA IMA JAKO LOSU MOC PRIJEMNOG SIGNALA. STO SE OCITUJE KOD GLEDANJA TV KANALA. ON PRIMI SIGNAL I KAZE 99 POSTO MEDJUTIM TO NIJE 99 POSTO VEC 50 POSTO. POVEZIVANJEM ISTOG KABLA NA RISIVER GORE PRIKAZAN STRONG PROBLEMA NIKAKVIH NEMA U EMITOVANJU SIGNALA KAO I POVEZIVANJEM ANTENE NA DVBT2 TJUNER TELEVIZORA.

I SADA FOTOGRAFIJE OPISANOG UREDJAJA POSLE KOJIH CE VAM BITI JASNO KAKVO JE TO DJUBRE I SRAMOTA OD PONUDE

Uzasn izgled i dizajn

Ovde mozete i videti kako se neprofesionalno stavlja kartica i da je citac nalemljen na plocu. Jasno je kao iza aviona.

A ovde da uredja jeste zadnje klase i nekvalitetan jer Telekom Srbija ne proizvodi ovakve uredjaje a i jasno se vidi ada su jeftini lose klase i ne vrede 1800 dinara. Ovo ne vredi vise ako cemo posteno od 500 dinara.


SIGNAL SA REPETITORA I KVALITET SIGNALA

Ovo je sad posebna prica. Cesto zna da se desi da nestane struje ili zakaze repetitor. Tako se ostaje bez signala kupljene usluge. Pozivi upuceni korisnickom servisu su uzaludni. Odgovor je da to nije do njih.
Logicno bi bilo ako vec nude uslugu tim putem da poseduju i svoje agregate namenjene tome. No to njih ne dotice i ne interesuje. Vazno je da su prodali uslugu i da im redovno upada lova u dzep.



PONUDA KANALA

Ponuda kanala od 26 je strasno smesna za cifru od 599 dinara sto je zaista previse i mnogo i preskupo za takvo nesto.


SVE OSTALO CE BITI VAM JASNO AKO SE UPUSTITE U SVE OVO.
OVO JE SVE ZIVA ISTINA I VEOMA LAKO DOKAZIVO.


OSTALO STO SE NAVODI KAO IGRICE TACNO JE. TO SU NEKE PROSTACKE IGRICE UKLJUCUJUCI I SUDOKU. GDE JE TU OZBILJNOST OPERATERA DA NUDI TAKO SRAMOTNU I BEDNU PONUDU.

IMA JOS MNOGO NEGATIVNOSTI ALI NECU VISE I OVO JE SASVIM DOVOLJNO ZASTO NE SVEMU TOME.


8 коментара:

  1. Анониман11/1/19

    Seres covece,ja sa zadovoljan

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo, sve ovo se i meni dešava tako da jedva čekam da mi istekne ugovor.
    Bruka i sramota šta prodaju. Zvao sam korisnički servis, rečeno mi je da će se javiti tehnička podrška ali su me slagali.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam se zeznuo sa ovim opasno. Da li mogu da raskinem ugovor sa njima pre isteka 24 meseci?

    ОдговориИзбриши
  4. U pravu si.ja sam se pokajala sto sam uzela posle par meseci bagocala mi slika na ekranu zvala sam i nista zato mi nepada napamet da im placam ne gledam vise antenu plus imam mnogo bolju kablovsku i mnogo vise kanala za 700 dinara

    ОдговориИзбриши
  5. Uzas. Ja bas sad pokusavam da ga montiram i be ide mi. Ne znam kao prvo zasto to ja radim... Neozbiljno totalno. Ocekivala sam neko uputstvo normalnije a ne za daljinski. Vidim da cu pare da uzmem nazad a oni nek zajebavaju bekog drugog...

    ОдговориИзбриши
  6. Užasan kvalitet slike. Žalim što sam potpisao ugovor na 2 godine. Fudbal gledam sa prekidima sa stotinu stop kadrova za vreme utakmice. Užas. Tibor Šimig

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман1/11/21

    Da je samo to problem. Trenutno su izvrsili promenu kanala izbacili dobre a ubacili lose. Problem i u samim kanalima. Za placenu televiziju toliko reklama koje se emituju bruka. Da ne spominjem da vec 9meseci gledam iz reprize reprizu reprize. Bruka i sramota. Cim istekne ugovor odkazujem. Nikako ne preporucujem uzimanje ugovora. Platite internet i gledajte sta vam je volja. Poz

    ОдговориИзбриши

VIDEO

             Draga Jonas          Tanja Boskovic